044-594-77-14 Приймальня
Українська
КМДА
64
Питання по використанню та оплаті за послугу.

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

Надаємо роз’яснення щодо ключових питань по використанню та оплаті за комунальну послугу з вивезення побутових відходів, та як їх необхідно вирішувати.

Згідно з Договором, укладеним між комунальним підприємством КП «Київкомунсервіс» та Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» нарахування вартості послуги з вивезення побутових відходів, ведення обліку мешканців та ведення прийому громадян з питань оплати послуги з вивезення побутових відходів здійснюються КК «Центр комунального сервісу».

    До КК «Центр комунального сервісу» потрібно звертатись з наступних питань:
  1. Вразі зміни кількості проживаючих осіб в помешканні (згідно реєстру територіальної громади м. Києва).
     
  2. Для здійснення перерахунку оплати послуги з вивезення побутових відходів на осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають (відповідно до законодавства, яке дія в сфері надання житлово-комунальних послуг, споживач має право на перерахунок за умови відсутності понад 30 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ за місцем проживання), необхідно подати до будь-якого районного сервісного центру КК «Центр комунального сервісу» відповідні документи:
    1. Заява для зняття нарахування (тимчасове непроживання);
    2. копія паспорта;
    3. копія документа на право власності;
    4. документ підтверджуючий невикористання послуги (обов`язково повинен бути вказаний період).

      Перелік документів, що підтверджує невикористання послуги з вивезення побутових відходів затверджений наказом по КП «Київкомунсервіс» від 25.09.2019 №106 ( наказ №44 від 01.06.2022 на період воєнного стану в Україні) та доведений КК «Центр комунального сервісу»

       
  3. В разі зміни власника квартири, новий власник повинен обов’язково звернутися до районного сервісного центру КК «Центр комунального сервісу» для переукладення договору та переоформлення (відкриття нового) особового рахунку на своє ім’я, та погасити заборгованість (в разі наявності). Для цього потрібні наступні документи:
    1. потрібно пред’явити оригінали та надати копію паспорта або документа, що його замінює (всі заповнені сторінки);
    2. картки (довідки) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН);
    3. документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням (пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія);
    4. в разі спільної власності – письмова згода всіх інших співвласників житловим приміщенням.

КАНАЛИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЯКІ ПРОПОНУЄ КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»

    До КП «Київкомунсервіс»потрібно звертатись з наступних питань, вирішення яких винятково в компетенції підприємства:
  1. Для ЗНЯТТЯ НАРАХУВАННЯ оплати послуги вивезення побутових відходів, у зв’язку з відсутністю зареєстрованих осіб та не проживанням в квартирі, або за окремим особовим рахунком де відсутні зареєстровані особи, необхідно звернутися до КП «Київкомунсервіс», вул. Кудрявська, 23 особисто, або подати ЗВЕРНЕННЯ в електронному вигляді та надати відповідні документи:
    1. заява на зняття нарахування ;
    2. копія паспорта власника (співвласника)(1- 6;10;11 сторінки)
    3. копія документа на право власності;
    4. копія документів підтверджуючих фактичну відсутність мешканців (копії платіжних повідомлень по сплаті комунальних послуг з нульовими показниками (е/енергія, водопостачання).
       
      Заява на зняття нарахування (відсутність зареєстрованих осіб)
      Заява на зняття нарахування (декілька особових рахунків в квартирі)
    5.  

  2. Для здійснення РОЗШУКУ ПЛАТЕЖУ необхідно подати ЗВЕРНЕННЯ на сайті КП «Київкомунсервіс»:
    1. у зверненні вказати свою вірну адресу та номер телефону для зв’язку;
    2. надати копію квитанції (платіжного документу), в якому чітко вказана: дата платежу та сума оплати;
    3. банківські реквізити, на які були відправлені кошти.
    4.  

  3. Якщо кошти потрапили на СТОРОННЮ АДРЕСУ необхідно подати ЗВЕРНЕННЯ на сайті КП «Київкомунсервіс»:
    1. у зверненні вказати свою вірну адресу та номер телефону для зв’язку;
    2. надати копію квитанції (платіжного документу), в якому чітко вказана: дата платежу та сума оплати;
    3. банківські реквізити, на які були відправлені кошти.
    4.  

  4. Для вирішення питання щодо ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ необхідно ОСОБИСТО звернутись за адресою: м. Київ, Кудрявська вул., 23, відділ абонентського обслуговування (населення) КП «Київкомунсервіс», написати відповідну заяву та надати ОРИГІНАЛИ ДОКУМЕНТІВ:
    1. паспорт;
    2. картка платника податків (ІПН);
    3. банківські реквізити розрахункового рахунку платника завірені печаткою банку;
    4. квитанції про сплату.

Швидко, зручно та безпечно за послугу з вивезення побутових відходів можна сплатити на нашому офіційному сайті в розділі ОПЛАТА ПОСЛУГ скориставшись платіжною системою «Приват 24», або за QR-кодами. Для гарантованого зарахування коштів, при оплаті ОБОВ’ЯЗКОВО вказувати адресу та особовий рахунок!

Дякуємо за розуміння та своєчасну оплату!

Останні новини

З Днем працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення 15.03.2024   Друзі, колеги ! Прийміть найщиріші вітання з професійним святом! На Ваших плечах лежить величезна відповідальність за забезпечення нормальної життєдіяльності нашої столиці. Вдень і вночі, без вихідних, у складних погодних умовах, попри труднощі воєнного стану, ворожі обстріли завдяки відданості своїй справі вам вдається підтримувати роботу всіх систем життєзабезпечення міста. Бажаємо всім миру, міцного здоров’я, фізичних […]
Інформаційні матеріали до 10-ої річниці від початку російсько-української війни 22.02.2024 10 років тому, в лютому 2014 року, Російська Федерація розв’язала війну проти України. Ворог окупував Автономну Республіку Крим і Севастополь, окремі райони Донецької та Луганської областей. 24 лютого 2022 року РФ розпочала нову фазу активних бойових дій проти України – повномасштабне вторгнення. З початку повномасштабної війни наше Підприємство постійно долучалось до волонтерської діяльності та допомоги […]
Звітуємо з питань основної діяльності за 2023 рік. 29.01.2024 Протягом 2023 року в умовах воєнного стану, Підприємство не призупинило діяльність по жодному з напрямків, продовжувало розвиватись та надавати послугу в повному обсязі, забезпечило обслуговування 6769 контейнерних майданчиків (для 9283 будинків), 1 813 381 споживачів категорії населення, 5201 суб’єктів господарювання (з якими укладено 6641 чинний договір). Для безперебійного надання послуг, окрім потужностей підприємства, залучалися до […]