044-594-77-14 Приймальня
Українська
КМДА
64
Питання-Відповідь

1. Розрахунок вартості послуги з вивезення ТПВ та ВГВ.

2. Питання нарахувань, перерахунків за послугу з вивезення побутових відходів, пільг та субсидій, ведення обліку мешканців.

3. Що робити при зміні кількості зареєстрованих осіб за адресою.

4. Куди здати, викинути небезпечні відходи в складі побутових.

5. Чи можуть Споживачі послуг відмовитись від укладання Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів?

6. Неналежне надання послуг з вивезення твердих побутових відходів з прибудинкової території.

7. Проведення ремонту або заміна сміттєвих контейнерів.

8. Розсипання сміття після його завантаження до спецавтомобіля.

9. Вивезення побутових відходів у нічний час з контейнерів.

10. Пошкодження сміттєвозом підприємства-перевізника елементів благоустрою на прибудинковій території.

11. Завантаження сміття з контейнерів для роздільного збору в одну машину з контейнерами для твердих побутових відходів.

12. Неповернення контейнерів після їх вивезення на місце дислокації.

13. Забруднення прибудинкової території відходами з не закритих контейнерів, які розносить вітер.

14. Витікання фільтрату з бункеру спецавтомобіля, який вивозить побутові відходи з прибудинкової території, за адресою проживання заявника.

15. Збільшення кількості контейнерів.

16. Зміна місця розташування та облаштування контейнерних майданчиків на прибудинкових територіях.

17. Що таке ВГВ (великогабаритні відходи). Що робити коли Ви виявили ВГВ на прибудинковій терорії.

18. Будівельні відходи та як здійснюється їх вивезення.

19. Відходи з територій зон зелених насаджень м. Києва, як здійснюється їх вивезення.

20. Що можна викидати в контейнери для роздільного збору типу “Дзвіночок” та контейнер сітку

Останні новини

Оплата послуги з допомогою Viber-бота 13.06.2025 Шановні споживачі! Хочемо нагадати про офіційний Viber-бот Підприємства, за допомогою якого можна оплачувати послугу з вивезення побутових відходів, перевіряти історію сплат та нарахувань. Достатньо зробити два прості кроки, для того, щоб бути завжди обізнаним щодо актуального стану свого рахунку: ✅ встановіть на смартфон додаток Viber; ✅ відскануйте QR-код за допомогою Вашого мобільного пристрою або перейдіть […]
Інформація про чат-бот в Телеграмі 09.06.2025 Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу! На всіх контейнерах нанесено наліпки з QR-кодом (посилання на чат-бот Підприємства в Telegram), за допомогою якого всі бажаючі можуть отримати необхідну інформацію про послугу та повідомити підприємство про ситуації, котрі потребують оперативного реагування, такі як: ✅ не вивезення; ✅ перенакопичення; ✅ виявлення накопичених ВГВ на вашій прибудинковій території; ✅ зламаний, […]
Інтерактивна мапа контейнерів для побутових відходів 04.06.2025 Шановні споживачі! На офіційному сайті Підприємства за посиланням: “Інтерактивна мапа контейнерів для побутових відходів” доступна інтерактивна динамічна мапа, призначена для контролю та перевірки якості надання послуги з вивезення побутових відходів, вирішення спірних випадків та ситуацій, отримання публічної інформації у формі відкритих даних, таких як: графіки вивезення ТПВ; кількість встановлених контейнерів на контейнерному майданчику; кількість будинків […]